Şubat '18
Avrupa Kültür Yönetimi ve Politikalar Ağı (ENCATC), kültür yönetimi ve kültür politikaları eğitimini temsil eder, destekler ve geliştirir; kültür sektörünü sürdürülebilir kılmak için profesyonelleştirir ve Avrupa düzeyinde ve uluslararası düzeyde kültür alışverişi ve tartışmaları için bir platform yaratır.
ENCATC, yakın zamanda bu hedeflere yönelik olarak bir Kültür Yöneticileri için Sosyal Medya Rehberi yayınladı. Genel olarak rehberin amacı, kültür yöneticilerine sosyal medyayı nasıl kullanacakları hakkında daha fazla bilgi sağlamak. Kültür Yöneticileri için Sosyal Medya Rehberi’nde yer alan konuların bazıları aşağıdaki gibi:
· Pazarlama Nasıl Online Olarak Çalışır?
· Sosyal Medyanın Kısa Tarihi
· Büyük Sosyal Ağlar: Onları Özgün Kılan Nedir?
· Sosyal Kapital Nedir?
· Sosyal Ağda Kapital İnşa Etmek
· Online İyi Hikayeler Anlatmak
· İzleyicinizi Anlamak İçin Online Veri Kullanmak
Rehber son derece temel ve önemli bir mesaj içeriyor: “Özen ve odaklanmayla, yüksek bütçeli herhangi bir büyük markanınki kadar iyi içerik yaratabilirsiniz. Dijital araçlar hayatınızı kolaylaştırmak için hazır bekliyor: onları öğrenmek adına ufak bir çabanın size geri dönüşü olacaktır. Sadece, bunu iş gününüzün içine programlayıp, yerleştirmelisiniz.”
ENCATC’nin Kültür Yöneticileri İçin Sosyal Medya Rehberi’ne buradan ulaşabilirsiniz.